loading...
گيم آندرويد | بازار بزرگ بازی های و گیم دیتای آندروبد با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
گیم آندروید بازدید : 611 1391/11/15 نظرات (0)

اطلاعیه

سلام

با توجه به مشکلات پیش امده دیگر قادر به ادمه دادن مدیریت این سایت نمی باشیم.

خواست بگم دوستداران این سایت یا کسانی که خواستار ادامه پیدا کردن این سایت می باشند می تونند با من در تماس باشند تا سایت رو با یه قیمت توافقی به فروش برسانیم.

مطمعا باشید قیمت انچنانی نخواهم گفت و مطعا باشید بهش رسیدگی کنید بازم مثل اول بازدیدش بالا میره.

 

گیم اندروید در سایت های زیادی معرفی شده
رتبه خوبی داره
شخصا ازش کسب در امد بیش از 300 هزار رو داشتم
انجمن فعالی داره
بنر های مختلفی داره
و آموزش گذاشتن بازی رو هم حتما براتون میزارم
گیم آندروید بازدید : 180 1391/09/13 نظرات (0)

تــوجــه

سلام

با عرض پوزش از تمامی کاربران که یه مدت سایت اصلا فعالیتی نداشت به دلیل گرونی سرور و هاست در ایران برای مدتی سایت بدون فعالیت بوده و مشاهده شده که کاملا سایت از لحاظ بازدید افت داشته اینو به تمامی کاربران قول خوایم داد که سایت به صورت قبل و به فعالیت خود ادمه خواهد داد و از همه شما ممنون میشویم که مثل قدیم همچنان سایت را همراهی کنید و با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این راه یاری کنید.

بازی ها به صورت دانلود مستقیم از سرور های خارجی با لینک مستقیم و فرمت apk در سایت قرار می گیرد و بازی های پولی پلی گوگل نیز در سایت به صورت رایگان قایل دسترس خواهد بود. با گیم اندروید همچنان بهترین بازی های را در گوشی های اندرویدی خود داشته باشید.

 

تیم مدیریتی گیم آندروید (GA)

گیم آندروید بازدید : 397 1391/07/12 نظرات (0)

تبلیغات: شبکه اجتماعی عشق منحصر به فرد یک شبکه اجتماعی قدرتمند مبتنی بر وب است که کاربران آن می‌توانند یک ارسال با طول بیشتر از 1000 کاراکتر بهمراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آر‌اِس‌اِس می‌توانند تازه ترین‌های سایت را پیگیری نمایند. شبکه اجتماعی عشق منحصر به فرد توسط هر وسیله‌ی متصل به اینترنت از جمله تلفن همراه دنبال‌پذیر است!

ورود به سایت

گیم آندروید بازدید : 339 1391/06/19 نظرات (0)

انجمن سایت افتتاح شد

 گيم آندرويد | با سلام و عرض خسته نباشید به کاربران عزیز

انجمن سایت گیم اندروید افتتاح شد و از این پس کاربران می توانند با مراجعه به انجمن در یک محیطی کاملا دوستانه سوالات و مشکلات خود را بپرسند و فایل های خود را به اشتراک بزارند. همچنین تمامی اخبار و اطلاعات مهم نیز در انجمن سایت قرار میگیرد.

کاربرانی که قبلا در سایت عضو شده اند توجه نمایند که دیگر نیازی به عضویت مجددا در انجمن نیست و با همان نام کاربری و پسورد می توانند وارد انجمن سایت شوند.

منتظر استقبال گرم شما دوستان هستیم

مدیریت گیم اندروید

گیم آندروید بازدید : 981 1391/05/20 نظرات (4)

اطلاعات بازی آندروید Gameloft-Wild-Blood

گیم آندروید: ما همه میدانیم که گیم لافت بزرگترین و بهترین شرکت سازنده بازی های با گرافیک بالا می باشد بازی های همچون بتمن ، آسفالت،عصر یخبندان، مرد عنکبوتی و.... جدیدا در وبسایت رسمی خود اولین بازی با موتور گرافیکی unreal را معرفی کرد.

هرچند که گرافیک بازی بسیار بالا هستش نمیشود گفت که موتور آنریل گرافیک این بازی را بیشتر کرده است. با مشاهده تیزر تبلیغاتی این بازی بسیار شبیه به بازی های God of War و Darksiders می باشد. ماموریت شما در این بازی هم همچنان این است که باید با شمشیر استثنایی خود اسکلت ها و غول ها را شکست دهید و منتظر کمک از قدرت های ماورای طبیعت باشید.

در ادامه میتوانید تیز آن را بصورت آنلاین مشاهده کرده و یا دانلود کنید.

گیم آندروید بازدید : 527 1391/05/19 نظرات (6)

گیم اندروید یک ساله شد

با سلام خدمت تمامی دوستان و کاربران گیم آندروید

همین روز ها بود که استارت اولیه سایت خورد و سایت شروع به کار کرد حالا هم یک سال از اون زمان میگذره و گیم آندروید یک ساله شد.

جای داره در این جا از تمامی دوستانی که ما را در این مدت یک سال حمایت و پشتیبانی کردند قدردانی کنم مخصوصآ خانم فاطمه اسماعیلی و آقایان حامد حسینی (مدیریت محترم سایت مکث تمپ ) و ابوالفضل لاله دشتی (مدیریت محترم سایت فان زون) که واقعآ ما را حمایت کردن .
در این جا از تک تک مدیران و نویسندگان سایت که زحمت فراوان برای سایت کشیدند بسیار بسیار سپاسگزارم و قدردانی می کنم .

گیم آندروید بازدید : 1023 1391/05/14 نظرات (2)

اطلاعات بازی Real Racing

گیم اندروید: دیگر انتظارها به سر رسید و امروز به طور رسمی دو شرکت EA و Firemonkeys اولین تریلر از نسخه جدید بازی مشهور شبیه سازی ماشین سواری خود بر روی موبایل یعنی بازی Real Racing 3 عرضه کردند، چیزی که ما مشاهده کردیم تنها میتوان گفت که شگفت انگیز ترین بازی ماشینی می باشد شاید بشه گفت فراتر از تصور
از تریلر بازی مشخص است که سازندگان بازی قصد دارند یک شاهکار تحویل گیمر های ماشینی بدهند، در این بازی به نکات ریزی مانند مدل های سه بعدی، نور پردازی، بازتاب نور، نقشه ها، رنگ آمیزی و بسیار نکات ریز دیگر توجه بسیار شده است.
EA می گوید که این بازی از تمام قدرت گوشی شما بهره می برد و این ویدئو از تریلر در قسمت اولیه ساخت بازی pre-alpha می باشد.
هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی Real Racing 3 از سوی EA اعلام نشده است ولی انتظار می رود تاریخ عرضه بازی برای چند ماه آخر سال جاری در نظر گرفته شود.

می توانید این ویدیوء جذاب را در ادامه مطلب دانلود کنید. ما که شگفت زده شدیم.

گیم آندروید بازدید : 626 1391/05/08 نظرات (0)

اخبار بازی Amazing_Alex

گیم آندروید: شما چه انتظاراتی از این بازی داشتید؟ آیا میدانستید که بازی بعدی خالقان پرندگان خشمگین بتوانید با سرعتی باور نکردنی نمودار پر فروش ترین نرم افزارهای آندروید را بالاترین مکان خود ببرد؟

این بازی توانسته است با قیمیت 99 سنتی در صدر لیست استورهای 35 کشور جهان  و نسخه 2.99 دلاری نیز که مخصوص ای پد است را در 50 کشور جهان را به بالاترین فروش رسیده است.

گیم آندروید بازدید : 617 1391/05/02 نظرات (0)

اطلاعات بازی Transformers

گیم آندروید: طبق خبرهای منتشر شده  Hasbro و  DeNA آماده همکاری برای عرضه رسمی بازی تبدیل شوندگان (Transformers) برای سیستم عاملهای آندروید و آی او اس هستند. این بازی یکی از معروفترین بازی ها در این زمینه می باشد که به زودی برای گوشی های شما قایل نصب می باشد.

طبق قرار داد منعقد شده بین دو شرکت ، DeNA حق انحصاری ۳ ساله ای برای رلیز این بازی برای گوشیهای موبایل دارد. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این بازی منتشر نشده است.

گیم آندروید بازدید : 771 1391/04/30 نظرات (0)

call-of-duty-black-ops-zombie

گیم آندروید: Call of Duty شاید این بازی برای شما بسیار آشنا باشد.این یکی از محبوبترین بازی های کنسولی و رایانه ایی هستش. این نوع بازی های بخش جداکننده ایی دارند به نام Zombies که طرفداران زیاد از این نوع بازی وجود دارد.

این بازی قبلا برای سیستم ای او اس منتشر شده بود که طی خبر منتشر شده از وب سایت رسمی سازنده ای این بازی این شرکت در حال کار بر روی سیستم عامل ما یعنی آندروید می باشد هنوز زمان عرضه بازی معلوم نیست و شاید عرضه آن هفته ها طول بکشد. در ادامه تصاویری از این بازی که برای سیستم عامل آندروید می باشد را میتوانید مشاهده کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از بازگشت گیم اندروید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 420
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 4603
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,121
  • بازدید ماه : 2,121
  • بازدید سال : 72,923
  • بازدید کلی : 2,179,891
  • کدهای اختصاصی