loading...
گيم آندرويد | بازار بزرگ بازی های و گیم دیتای آندروبد با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
گیم آندروید بازدید : 180 1391/09/13 نظرات (0)

تــوجــه

سلام

با عرض پوزش از تمامی کاربران که یه مدت سایت اصلا فعالیتی نداشت به دلیل گرونی سرور و هاست در ایران برای مدتی سایت بدون فعالیت بوده و مشاهده شده که کاملا سایت از لحاظ بازدید افت داشته اینو به تمامی کاربران قول خوایم داد که سایت به صورت قبل و به فعالیت خود ادمه خواهد داد و از همه شما ممنون میشویم که مثل قدیم همچنان سایت را همراهی کنید و با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این راه یاری کنید.

بازی ها به صورت دانلود مستقیم از سرور های خارجی با لینک مستقیم و فرمت apk در سایت قرار می گیرد و بازی های پولی پلی گوگل نیز در سایت به صورت رایگان قایل دسترس خواهد بود. با گیم اندروید همچنان بهترین بازی های را در گوشی های اندرویدی خود داشته باشید.

 

تیم مدیریتی گیم آندروید (GA)

گیم آندروید بازدید : 397 1391/07/12 نظرات (0)

تبلیغات: شبکه اجتماعی عشق منحصر به فرد یک شبکه اجتماعی قدرتمند مبتنی بر وب است که کاربران آن می‌توانند یک ارسال با طول بیشتر از 1000 کاراکتر بهمراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آر‌اِس‌اِس می‌توانند تازه ترین‌های سایت را پیگیری نمایند. شبکه اجتماعی عشق منحصر به فرد توسط هر وسیله‌ی متصل به اینترنت از جمله تلفن همراه دنبال‌پذیر است!

ورود به سایت

گیم آندروید بازدید : 339 1391/06/19 نظرات (0)

انجمن سایت افتتاح شد

 گيم آندرويد | با سلام و عرض خسته نباشید به کاربران عزیز

انجمن سایت گیم اندروید افتتاح شد و از این پس کاربران می توانند با مراجعه به انجمن در یک محیطی کاملا دوستانه سوالات و مشکلات خود را بپرسند و فایل های خود را به اشتراک بزارند. همچنین تمامی اخبار و اطلاعات مهم نیز در انجمن سایت قرار میگیرد.

کاربرانی که قبلا در سایت عضو شده اند توجه نمایند که دیگر نیازی به عضویت مجددا در انجمن نیست و با همان نام کاربری و پسورد می توانند وارد انجمن سایت شوند.

منتظر استقبال گرم شما دوستان هستیم

مدیریت گیم اندروید

گیم آندروید بازدید : 527 1391/05/19 نظرات (6)

گیم اندروید یک ساله شد

با سلام خدمت تمامی دوستان و کاربران گیم آندروید

همین روز ها بود که استارت اولیه سایت خورد و سایت شروع به کار کرد حالا هم یک سال از اون زمان میگذره و گیم آندروید یک ساله شد.

جای داره در این جا از تمامی دوستانی که ما را در این مدت یک سال حمایت و پشتیبانی کردند قدردانی کنم مخصوصآ خانم فاطمه اسماعیلی و آقایان حامد حسینی (مدیریت محترم سایت مکث تمپ ) و ابوالفضل لاله دشتی (مدیریت محترم سایت فان زون) که واقعآ ما را حمایت کردن .
در این جا از تک تک مدیران و نویسندگان سایت که زحمت فراوان برای سایت کشیدند بسیار بسیار سپاسگزارم و قدردانی می کنم .

گیم آندروید بازدید : 458 1390/11/25 نظرات (9)

نظر سنجي گيم آندرويد

نتايج نهايي قرار بوده كه امروز اعلام شود و گزينه 1 يعني تنها براي اعضا انتخاب شد.

دوستان از امروز با بازي هاي پولي ماركت در سايت گيم اندرويد غافلگير شويد. و گزينه جديد به بازي هاي پولي اضافه ميشود به نام لينك در ماركت اندرويد كه شما با اين لينك مي توانيد لينك بازي در ماركت اندرويد + قيمت را مشاهده كنيد.

گیم آندروید بازدید : 3156 1390/09/20 نظرات (2)

به دليل مشكلات به وجو امده در گيم اندرويد بسياري از مطالب اين وب سايت حذف شده و هم اكنون مشاهده مي كنيد كه از 182 تا مطلب تعداد خيلي كمي از آن باقي مانده است به زودي تمام مطالب برگشته و وب به كار خود ادامه ميدهد.

خوشبختانه موضوع برطرف شد و همچنان مي توانيد از سايت استفاده كنيد

با تشكر از صبرو  وحوصله شما كاربران گرامي

مديران سايت گيم آندرويد

گیم آندروید بازدید : 513 1390/09/07 نظرات (1)

تیم گيم اندرويد  فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت مي گويند.

محرم نام نخستین ماه از ماه های قمری است. علت نامگذاری این ماه به محرم آن بود که پیش از ظهور اسلام، در دوران جاهلیت، جنگ و خونریزی در این ماه ها ممنوع بود. بنی امیه در سال 61 هجری، با ریختن خون سیدالشهدا و خاندان و یارانش در این ماه و پدید آوردن حادثه کربلا، احترام ماه حرام را نگه نداشتند.و اين گونه بود كه اين ماه را ماح محرم يا ماه حرام ناميده اند.

گیم آندروید بازدید : 498 1390/07/12 نظرات (7)
این سایت در نظر دارد با کمک گرفتن از نظرات کاربران خود در پیشرفت این سایت همکاری کند امیدورام بازدید کنندگان و کاربران عزیز ما را یاری کنند.

به دلیل مشکلاتی با آپلودر ما در نظر داریم نظر شما را در مورد این سوال بدونیم.که شما فقط در قسمت نظرات نظر خود را اعلام کنید که بله یا خیر ممنون میشویم.
* آیا شما به این  راضی هستید که بازی ها را از لینک های غیر مستقیم دانلود کنید؟ یا تمام لینک ها رو مستقیم کنیم(البته این یه مقدار مشکل داره)؟؟؟؟؟

 با تشکر از شما    
  مدیران سایت     
گیم آندروید بازدید : 341 1390/06/16 نظرات (0)

*** مشکلات بر طرف شد ***

به دلیل مشکلاتی در قالب قبلی لطفا تا درست شدن قالب از این قالب استفاده کنید و کم و کسری قالب را از قسمت تماس با ما گزارش بدید. لطفا با ما همکاری کنید ممنون میشیم.
هر چه زودتر مشکل را برطرف و قالب قبلی را قرار میدهیم.

با تشکر از صبر و حوصله شما........
گیم آندروید بازدید : 387 1390/06/09 نظرات (0)

عیدتون مبارک! ای مهمانان حضرت دوست!

 کم کم غروب ماه خدادیده میشود
صدحیف ازاین بساط که برچیده میشود
دراین بهاررحمت وغفران مغفرت
خوشبخت آن کسی است که بخشیده میشود

** عیدتان مبارک آندرویدیها **

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از بازگشت گیم اندروید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 420
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 4603
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,133
  • بازدید ماه : 2,133
  • بازدید سال : 72,935
  • بازدید کلی : 2,179,903
  • کدهای اختصاصی