loading...
گيم آندرويد | بازار بزرگ بازی های و گیم دیتای آندروبد با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
گیم آندروید بازدید : 5421 1390/09/27 نظرات (4)

بازی امروز گیم آندروید | کاوش در جهان هیجان انگیز از ماجراهای تنتن و میلو . تن تن به شما احتياج دارد تا بتوانيد اون را به مراحل بالا برسانيد و مراقب سگ او نيز باشيد .يك بازي بسيار پيشرفته با قابليت استفاده از سنسورها و كيقيت 3D

The Adventures of Tintin براي طرفداران معما و ماجراجويي و رمز و راز دانلود كنيد.

**ویژه اعضای سایت**

ويژگي ها:

- سيستم موردنياز : 2.1 به بالا

- هيجان انگيز

- كيفيت HD

- بيش از هزارن معما و مرحله

- پرطرفدار و وي‍ژه ماركت

- شبيه سازي شده كامل اين بازي از فبل آن

- قابليت استفاده از سنسور

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1390/12/12 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

سلام من HTC flyer دارم. روش نصب ديتاى بازىرو برام تو ضيح بديد اکثر ديتا به گوشيم نمي خوره
پاسخ : سلام
محمد جان بازی تن تن برای گوشی های قدرتمندی مثل گلکسی اس هم سختی نصب یا اجرا میشه
و در مورد اموزش هم باید بگم اموزش بازی های hd رو هم در سایت قرار دادیم از این قسمت مراجعه کن
http://games-android.ir/Cat/52

این نظر توسط سعید در تاریخ 1390/10/20 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

لطفا اگه امکان داره برای این بازی یک آموزش جداگانه بدین. من پوشیم ارکه ، بازی رو نصب و بعد از اینکه اتصال خواست از بازی بیرون اومدم ، بعد دیتا رو دقیقا در همون جا اکسترکت کردم ، بعد دوباره بازی رو اجرا کردم از من وای فای خواست و من اتصال بدون اینترنت دادم ولی پیغام داد که اتصال انجام نشده ، وقتی اب اینترنت وصل شدم دوباره میخواد 800 مگ دانلود کنه.
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید دوست عزیز
پاسخ : سعيد جان من اين گيم ديتا رو از سايت معروف گيم لافت و با هزار سختي بدست آوردم اگه اين مشكل داره پس بدونيد كلا اين بازي هنوز در دسترس نيست با اين وجود شما ميگيد كه 800 مگ هم باز دانلود كرديد ولي باز بالا نيومده خيلي جالبه .
اين وظيفه منه علي جان باز براتون پيجور ميشم



این نظر توسط سعید در تاریخ 1390/10/19 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
راهنمایی کنید که چه جوری نصب کنم . من گوشیم xperia arc
پاسخ : سلام سعيد جان
بازي هاي hd براي نصب يه راه حل هايي داره كه من داشتم اماده ميككردم به زودي آموزششو ميزارم الان كه ديدم شما احتياج داريد سعي ميكنم تا فردا يا امشب باتون بزارم
منتظر باش سعيد عزيز

این نظر توسط حسین در تاریخ 1390/10/06 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

نسبتا خوبه X


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از بازگشت گیم اندروید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 420
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 4603
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,103
  • بازدید ماه : 2,103
  • بازدید سال : 72,905
  • بازدید کلی : 2,179,873
  • کدهای اختصاصی